خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار؛

اهمیت نیروی انسانی برای کارفرمایان و مسئولان تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۹۶

معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید اهمیت نیروی انسانی برای مسئولان و کارفرمایان به خوبی تشریح شود و در کنار آن مواردی مانند ورزش و شادابی نیروی کار مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت کارها با شتاب پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد چکشیان در اولین نشست منطقه‌ای معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ادارات کل منطقه یک گفت: با هم‌اندیشی و گفت‌وگو  می‌توان برای آینده هدف‌گذاری کرد؛ در حال حاضر با توجه به اینکه رویکرد یکسانی وجود ندارد در ساختارها مشکل جدی دیده می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای مشکلات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تاکنون 40 مساله احصا و 14 محور اصلی برای آن‌ها تعیین و سند راهبردی این حوزه تدوین شده و در آن آسیب‌های اجتماعی هم مد نظر قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: سند راهبردی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدوین شده باید به صورت سالانه در کارگروه‌های تخصصی بروزرسانی شود.   

این مسئول بیان کرد: در نشست‌های منطقه‌ای ضمن افزایش تعامل، برای رسیدن به نتایج کاربردی، اولویت‌ها در نشست‌های تخصصی بررسی و با کارگروه‌ها راهکارهای مسابل بررسی خواهد شد؛ همچنین برنامه‌های سال جاری در عرصه‌های مختلف تبیین می‌شود.

وی تاکید کرد: در استان‌ها تجربه‌های ارزشمندی وجود دارد که درصورت تدوین و انتقال درست می‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد؛ حتی این موارد قابل تدریس هم خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: لازم است جایگاه فرهنگی و ورزشی را به خوبی برای مسئولان تبیین کنیم؛ در غیر این صورت آسیب خواهیم دید.

وی اظهار کرد: لازم است کارفرمایان نسبت به آسیب‌های اجتماعی توجه داشته باشند تا سلامت و بهره‌وری نیروی کار تحت الشعاع قرار نگیرد وباید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.

در این نشست مدیران کل تهران، البرز، قم، سمنان، مازندران و گلستان حضور داشتند و برای اجرای بهتر امور کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز