خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل:

تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان در اردبیل اتخاذ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۱۵

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در اردبیل اتخاذ می شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی در جلسه شیلات شهرستان اردبیل گفت: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است این شهرک در مساحت ۲۰ هکتار در اطراف شهرک گلخانه‌ای سامیان در دست پیگیری است.

وی افزود: برای راه‌اندازی این شهرک حدود ۷۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است با همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت این طرح اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود با همت دستگاه‌های مربوطه زیرساخت‌های این طرح اجرایی و تکمیل شود تا عملیات اجرایی این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن شروع شود.

اعتماد اعجازی گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های تولید و پرورش آبزیان زینتی است نیاز است این شهرک راه‌اندازی شود. طرح شهرک شیلاتی شامل پرورش ماهیان زینتی، زالو، جلبک و ایجاد آکواریوم شهری خواهد بود.

وی بر لزوم تامین آب این شهرک با انجام مطالعات مدون و تخصصی تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی این پروژه نقش اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه خواهد داشت.

 فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح فرصت ۹۰۰ نفر اشتغال مستقیم، ۱۸۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز