خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد؛

بسته شدن پرونده 3 مقتول طلافروش سیار اصفهانی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۰۲

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: قاتل و همدستش که 3 طلا فروش سیار اصفهانی را در شهرستان کازرون به قتل رسانده بودند به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه در زندان عادل‌آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود بودند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ  کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در آخرین روز از تیرماه سال 99، 3 نفر به هویت‌های معلوم در حالی که در داخل حیاط باغچه‌ای خواب بوده‌اند به وسیله اسلحه به قتل می‌رسند و از همان لحظات اولیه پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که هر 3 نفر مقتول از طلا فروشان سیار استان اصفهان بوده که برای خرید و فروش طلا به شهرستان کازرون مراجعت نموده بودند و در بازرسی از محل قتل نیز 400 گرم طلا در یک کیف کولی درون اتاق باغ کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه هیچ سرنخی از متهمان در صحنه به جا نمانده بود، گفت: ماموران انتظامی پس از گذشت 3 سال و انجام یک سلسله اقدامات خاص فنی و پلیسی و اطلاعاتی مطلع شدند که قاتل و همدستش به اتهام سرقت مسلحانه و آدم ربایی در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود می‌باشند.

حبیبی ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی قضایی متهمین را از زندان تحویل و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل 3 نفر از طلافروشان سیار به دلیل اختلافات شخصی اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین در یکی از روستاهای شهرستان کازرون 4 قبضه اسلحه وینچستر، دولول ساچمه زن و کلت جنگی کشف شد، گفت: قاتل و همدستش پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز