خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خبر داد؛

نزاع و درگیری در نوشهر یک قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات مالی و قتل مردی 45 ساله در این درگیری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ اکبر درویشی با اعلام این خبر، افزود: ساعت 14 روز شنبه 5 فروردین ماه سال 1402 در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان نوشهر، تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه محلی از شاهدان عینی حادثه و استفاده از شگردهای خاص پلیسی دریافتند، افرادی به دلیل اختلافات مالی بین دو نفر از دوستانشان به مبلغ 250 هزار تومان با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، اظهار کرد: در این درگیری مردی 45 ساله از طرفین دعوا بر اثر ضرب و جرح عمدی از حال رفته و حین انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد و به قتل رسید .

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه متهمان به نزاع و درگیری پس از وقوع قتل از صحنه متواری شدند، افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 4 متهم اصلی این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ درویشی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز