خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

سند تحول بنیادین، محور تمام برنامه‌های آموزش و پرورش قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۶۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین محور تمامی برنامه‌ها و اقدامات آموزش و پرورش است، مردمی سازی آموزش و پرورش و ارتقای عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی از اولویت‌های دولت مردمی ایران قوی است.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در حاشیه سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور، گفت: رسالت واقعی معلمان در شرایط کنونی، ابتدا امیدواری واقعی خود و سپس امیدوار کردن مخاطبان و دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درباره سند تحول بنیادین بیان کرد: در سند، مبانی نظری تحول بنیادین آموزش و پرورش به تربیت به عنوان فرایند تعاملی، زمینه ساز تکوین و تعالی پیوسته هویت متربیان به صورتی یکپارچه و مبتنی بر نظام اسلامی به منظور هدایت آن‌ها در مسیر آماده شدن برای تحقق آگاهانه و اختیاری مراتب حیات طیبه در همه ابعاد است.

سیاهکالی مرادی اظهار کرد: سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش با هدف هماهنگی در سال تحصیلی جدید، ایجاد وحدت و انسجام بیشتر، تبادل افکار و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد با شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش، ایران قوی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در روز اول سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش، کارگاه‌های تخصصی پیرامون ۱۰ موضوع تعیین شده از جمله سند تحول، برنامه‌های آغاز سال تحصیلی، تقویت مدارس دولتی، ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت آسیب‌های اجتماعی، برنامه فراگیر پرورشی و فرهگی مدارس، نقش‌ها و ماموریت‌های جدید مدارس، تقویت نظارت بر مدارس غیردولتی و همچنین در رابطه با عدالت آموزشی برگزارشد.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: در قالب این کارگروه‌های تخصصی، تجریبات مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از نهایی شدن در کارگروه‌های تخصصی، در اختتامیه اجلاسیه ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون شک برگزاری سی و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور موجب ارتقای عملکرد فعالیت‌های آموزش و پرورش و زمینه‌ساز دستیابی و تحقق سیاست‌های آموزش و پرورش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز