خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر، رییس آموزش و پرورش جم شد

کد خبر : ۱۸۶۰۱۱

رشد فکری و ذهنی و افزایش توانمندی دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار بگیرد.

در آئینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آئین توریع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: آموزش و پرورش اساسی‌ترین و تاثیرگزار‌ترین نهاد درکشور است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

اصغر حصیری با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان کشور همگی در آموزش و پرورش رشد می‌کنند، تصریح کرد: توجه به رشد فکری و ذهنی و افزایش توانمندی دانش‌اموزان باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای کمک به آموزش و پرورش شد و اضافه کرد: این دستگاه به تنهایی قادر به تعلیم و تربیت نیست و نیازمند مشارکت همه مسئولان، دستگاه‌ها و آحاد مردم است.

فرماندار شهرستان جم نیز در این آئین با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان در زمینه نیروی انسانی افزود: شهرستان جم در بحثنیروی انسانی ظرفیت و توانمندی‌های بسیار بالایی دارد که باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

عبدالله نادری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای اسکندری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان جم، بیان داشت: گام‌های بسیار خوبی در راستای توسعه آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی با تبریک به مناسبت انتصاب سجادی، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جم، خواستار همکاری همه مسئولان با وی شد و افزود: انتظار می‌رود مدیر جدید آموزش و پرورش تمام توان خویش را نسبت به اجرایی کردن اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید به کار گیرد.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به لزوم همکاری برای توسعه فرهنگی این شهرستان، اضافه کرد: امیدواریم مدیر جدید آموزش و پرورش با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، جهت رشد و ارتقا تعلیم و تربیت تلاش کند.

امام جمعه شهرستان جم، اظهار داشت: حفظ وحدت و همدلی بین مسئولان شهرستان برای دستیابی به توسعه و پیشرفت ضروری است و همه باید دست به دست هم دهیم تا شاهد توسعه بیش از گذشته باشیم.

حجت الاسلام محمد گنجی در ادامه، پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی را موجب پیشرفت و ارتقای شهرستان دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش از نهادهای تاثیرگذار در توسعه کشور است که باید همه با این نهاد همکاری کنند.

حسین اسکندری نیز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در طول بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ روز مسئولیت خویش ارائه کرد و همه موفقیت‌های کسب شده در آموزش و پرورش را مدیون و مرهون همفکری و همکاری آنان دانست.

مدیر جدید آموزش و پرورش جم نیز در این ائین اظهار داشت: توجه به جوانگرایی و نخبه گرایی و پرهیز از افراط و تفریط از برنامه‌های بسیار مهم ما در شهرستان جم است که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

سید علیرضا سجادی استفاده از نظرات و دیدگاه‌های علما و فضلا، روشنفکران و مسئولین، ائمه جمعه و جماعات، فرهنگیان و صاحبان خرد و اندیشه را به عنوان دیگر اولویت‌های خود بیان کرد و افزود: پیشرفت و توسعه در گرو همفکری و مشارکت همه اقشار است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف، مولفه‌ها و شعارهای دولت محترم بکار خواهم بست و ضمن حفظ جایگاه و موقعیت آموزش و پرورش در سطح استان و کشور، تمام همت خود را برای ارتقا و پیشرفت بیش از پیش شاخصه‌های تعلیم و تربیت در شهرستان به کار می‌بندم.

در این مراسم از زحمات حسین اسکندی مدیر سابق تقدیر شد و سید علی رضا سجادی‌زاده از فرهنگیان بومی جم به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز