خبرگزاری کار ایران

در مشهد اتفاق افتاد؛

نجات جان کارگر ساختمانی گرفتار در تاور کرین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۴۴

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از عملیات نفس‌گیر پرسنل این سازمان برای نجات کارگر گرفتار در یک جرثقیل تاور کرین خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، آتش پاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام حادثه گرفتار شدن کارگر ساختمانی در جرثقیل تاور کرین به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۷ و۳۰ این سازمان را به همراه ۳ خودرو با ۹ نفر آتش نشان و همچنین خودرو نردبان امداد و نجات به محل اعلامی در بولوار اقدسیه این شهر اعزام کرد.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که یک جرثقیل تاور کرین در ارتفاع بیش از ۴۰ متری این مکان مشغول به کار بود و اپراتور جرثقیل بصورت نا ایمن و خطرناک برای جابجایی افراد از طریق باکس حمل نخاله اقدام کرده و به دلیل نقص فنی تاور کرین یک کارگر داخل باکس فلزی جرثقیل در وضعیتی نامتعادل بین زمین و هوا گرفتار مانده و امکان دسترسی به وی میسر نبود. 

فرهادی خاطر نشان کرد: نجاتگران آتش نشانی ضمن ایمن سازی محیط حادثه، با حضور بر بالای این جرثقیل و مهار کارگر گرفتار بوسیله تجهیزات ویژه کار در ارتفاع، این فرد را صحیح و سالم نجات داده و به سطح زمین منتقل کردند.

وی اظهار داشت: علت دقیق این اتفاق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز