خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آماده سازی ۱۱۰۰ کلاس درس جدید در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۱۹

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در مهرماه امسال ۲۳۵ پروژه در قالب ۱۱۰۰ کلاس درس تحویل دانش‌آموزان کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمیدرضا خان محمدی در بازدید از حاشیه شهر مشهد و مناطق تبادکان و  ناحیه ۲ و ۵ و ۱ مشهد گفت: در مهرماه امسال ۲۳۵ پروژه در قالب ۱۱۰۰ کلاس درس تحویل دانش‌آموزان  خواهد شد.

وی در این بازدید با همراهی جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی استان خراسان رضوی و محسن صارمی معاون اجرایی این اداره کل برگزار شد، گفت: پروژه‌های حاشیه شهر مشهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه پیشرفت پروژه‌ها و سرعت اقدام و برنامه عملیاتی خوب بوده است و امیدواریم در مهرماه ۲۳۵ پروژه در قالب ۱۱۰۰ کلاس درس تحویل دانش‌آموزان  شود که این به نوبه خود یک رکورد محسوب می شود و حاکی از عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و توجه به مناطق محروم است که البته سفرهای ریاست جمهوری در این زمینه کمک بسیاری کرده است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: پیش بینی شده است در سطح کشور در قالب ۲۰۰۰ پروژه و در مجموع حدود ۱۰ هزار کلاس درس به دانش آموزان تقدیم شود که این نهضتی در حوزه مدرسه سازی است.

خان محمدی گفت: در قالب طرح شهید عجمیان نیز کارهای بسیار خوبی برای بهسازی و شاداب سازی مدارس در حال اجراست که تقریباً یک ماه قبل در سطح استان خراسان افتتاح شد و در آن سازمان نوسازی و ادارات آموزش و پرورش تجهیزاتی را در اختیار خدمتگزاران این طرح قرار می‌دهند و با همکاری پایگاه‌های مردمی بسیج، مساجد و.... مهرماه باشکوهی را تجربه خواهیم کرد.

وی در خصوص موضوعات تربیتی به سند تحول و تربیت زیستی و بدنی ذکر شده در آن اشاره کرد و گفت: با این رویکرد سازمان نوسازی اقدام به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سراسر کشور کرده است که در استان خراسان رضوی با همه گرفتاری‌ها در حوزه‌های مالی ۶ استخر دانش آموزی تحویل دانش آموزان خواهد شد که با تحویل فقط یک استخر در منطقه تبادکان یک دهکده ورزشی متشکل از چند سالن اختصاصی، زمین چمن طبیعی و زمین چمن مصنوعی در این منطقه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در مجموع در مهرماه ده پروژه بزرگ ورزشی در استان متناسب با ظرفیت دانش‌آموزان عزیز تحویل آموزش و پرورش خواهد شد و ما امیدواریم که این نهضت مخصوصاً در حوزه ساخت مجموعه‌های ورزشی ادامه دار باشد و ظرف دو سال آینده بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز