خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام؛

ارزیابی از عملکرد مدیران همواره انجام می‌شود/ هر مدیر نمره قابل قبول را کسب نکند جای خود را به دیگری خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۵۲

استاندار ایلام گفت: چک سفید به مدیران استان داده نشده است، ارزیابی از عملکرد مدیران همواره انجام می‌شود، هر کدام از مدیران نمره قابل قبول را کسب نکنند جای خود را به دیگری خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا در آستانه سفر رئیس جمهور ضمن برگزاری نشست خبری با رسانه‌های استان به تشریح بخشی از دستاوردها نیز پرداخت، وی گفت: رسانه‌ها چشم بینای مردم هستند که  مشکلات را می‌بینند و اطلاع‌رسانی می‌کنند و همه‌ تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به‌کار می‌گیرند.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام، هدف از برگزاری این نشست را دریافت راهکارها و نظرات خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد و تصریح کرد: اصحاب رسانه نقشی تعیین کننده در مصوبات سفر رئیس‌جمهور دارند.

استاندار ایلام با ذکر این مطلب که در آستانه‌ سفر رییس‌جمهور، رسانه‌ها با یک  هدف واحد به دنبال پیشرفت و توسعه‌ استان باشند، بیان داشت: قدرت یک مجموعه‌ خبری به خرد جمعی و هم‌فکری  است و به همین دلیل در این سفر می‌خواهیم که رسانه‌ها با یک هدف مشترک برای توسعه‌ استان بکوشند.

وی اضافه کرد: در استان ما با وجود اقدامات انجام شده مشکلات و موانعی وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این موانع برداشته شود و مشکلات حتی‌الامکان برطرف شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه ایلام به واسطه جنگ تحمیلی و مرزداری ۱۶ سال از توسعه عقب افتاده است، تاکید کرد: مردم ایلام در هشت سال دفاع‌مقدس مرزداری کردند و این استان در دوران دفاع مقدس میزبان رزمندگان از سراسر کشور بود.

وی با بیان این‌که در مقام مقایسه با دولت‌های گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در این دولت در استان ایلام انجام شده است، گفت: درمانگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی در پایانه‌ مرزی مهران  ظرف مدت ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زوار ساخته شد.

بهرام نیا گفت: چک سفید به مدیران استان داده نشده است، ارزیابی از عملکرد مدیران همواره انجام می‌شود ، هر کدام از مدیران نمره قابل قبول را کسب نکنند جای خود را به دیگری خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز