خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران یک شرکت پیمانکاری از تعویق شش ماهه در حقوق/ کارفرما: موضوع در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۰۱

تعدادی از کارکنان حراست فیزیکی شرکت‌های آب‌وفاضلاب کوهدشت و رومشکان شش ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت پیشگامان نظام نظم امین با بکارگیری حدود ۴۷ نیرو؛ تحت پیمان آبفا لرستان است که حراست فیزیکی آبفا شهرستان کوهدشت را به عهده دارد. با پیگیری‌های انجام شده، کارگران این شرکت حدود شش ماه حقوق معوق و سه ماه بیمه معوق دارند.

تعدادی از ‌کارگران این شرکت از مسئولان استان بویژه مدیرعامل آبفا لرستان درخواست کردند باتوجه به شرایط  معیشتی موجود، نظارت بیشتری بر انعقاد قرادادهای پیمانکاران داشته باشد.

در ادامه بهزاد رباطی (معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارداد منعقد شده با پیمانکار شرکت‌های آبفای کوهدشت و رومشکان قرارداد برون‌سپاری است.

وی افزود: تمام نیروهای مشغول در قرارداد منعقد شده با پیمانکار شرکت‌های آبفای کوهدشت و رومشکان هیچ‌گونه ارتباط شغلی و حکمی با شرکت آب‌وفاضلاب لرستان ندارند.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان گفت: پیمانکارهای طرف قرارداد با شرکت آب‌وفاضلاب لرستان مکلف هستند که از ابتدای قرارداد دو ماه حقوق مزایا و حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند.

 وی تأکید کرد: پرداخت حقوق در قراردادهای منعقد شده با این شرکت؛ بر اساس قانون کار است و پیمانکار موظف است که طبق این قانون حقوق نیروها را پرداخت کند.

رباطی افزود: موضوع حقوق معوق نیروهای مرتبط با پیمانکار شرکت‌های آب‌وفاضلاب کوهدشت و رومشکان به‌صورت ویژه رسیدگی و تعیین‌تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز