خبرگزاری کار ایران

پذیرش فرزندخواندگی سه کودک توسط یک خانواده در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۵۰۳

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: خانواده‌ای در تربت حیدریه سه کودک را به فرزندخواندگی پذیرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه صادق‌امیری گفت: یک خانواده بدون فرزند سرپرستی ۲ خواهر دوقلوی ۱۵ روزه و برادر چهارساله آنها را بر عهده گرفتند.

سرپرست این خانواده نیز گفت: از سال ۸۰ با همسرم ازدواج کرده‌ام و از آنجا که با درمان‌های ناباروری صاحب فرزند نشدیم، تصمیم گرفتیم با مراجعه به بهزیستی، سرپرستی فرزند و یا فرزندانی را برعهده گیریم.

علی‌اصغر مطهری که شاغل در یگان نظامی است، افزود: از حیث مالی توان اداره سه فرزندم را دارم و به محض دریافت شناسنامه، سه دانگ از منزل شخصی را به نام سه فرزند عزیزم "امیرعلی، نوشین و نگار"  خواهم کرد.

فرماندار تربت‌حیدریه نیز در دیدار با این خانواده این اقدام را ثبت یک رکورد جدید در تاریخ بهزیستی کشور عنوان کرد گفت: کاری که شما انجام دادید، از مرز‌های انسانی و اخلاقی فراتر است. 

علی‌اکبر کی‌پور افزود: طبق رسم موجود و با در نظر داشتن شرایط دشوار اقتصادی کنونی به طور معمول خانواده‌های علاقه‌مند تنها سرپرستی یک فرزند را بر عهده می‌گیرند، اما شما با این اقدام خداپسندانه و اخلاقی در کنار روشنی بخشی به زندگی خود، آینده سه فرزند ایران عزیز را به سمت موفقیت و شرایط بهتر تضمین کردید.

فرماندار تربت‌حیدریه از همه دستگاه‌های مرتبط خواست تا به صورت ویژه موضوع این خانواده مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز