خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس تاکید کرد؛

حقوق کارگران خط قرمز ما است/ جامعه کارگری امروز صورت خود را با سیلی سرخ کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۷۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه جامعه کارگری امروز صورت خود را با سیلی سرخ کرده است و اعتراض به حقی دارد، گفت: جامعه کارگری مرزبندی با دشمن کرده و راه خود را جدا کرده است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در همایشی به مناسبت هفته تامین اجتماعی با بیان اینکه کوتاهی‌هایی در حق جامعه کارگری شده است، یادآور شد: اینکه رهبر انقلاب سیاست‌های کلی تامین اجتماعی را تصویب و ابلاغ کرد به معنای توجه به این خانواده بزرگ است.

وی افزود: در حالی فصل بررسی برنامه هفتم توسعه است که باید در ذیل سیاست کلی برنامه تامین اجتماعی،  دولت لایحه جامع و فراگیر نظام تامین اجتماعی را به مجلس ارائه می‌کرد.

قرل سفلی افزود: اینکه در برنامه توسعه پنج ساله هفتم نظام تامین اجتماعی در ۱۰ و یا ۱۱ فصل به بحث تامین اجتماعی پرداخته است از نقاط قوت است اما نواقصی هم دارد.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های کارگری وظایفی دارند و آن هم‌پیگیری مطالبات است، یادآور شد: بایستی صدای کارگر باشیم.

معاون استاندار گفت: به جامعه کارگری  افتخار می‌کنیم و حقوق کارگران خط قرمز ما است و در کنار کارگران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز