خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

افزایش حقوق کارگران در راستای بهبود معیشت آنها بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۸۷

استاندار همدان گفت: دولت در راستای رفع دغدغه جامعه کارگران و افزایش معیشت آنان طرح افزایش حقوق را اجرایی کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین تجلیل از جامعه کارگری استان همدان با بیان اینکه تورم کشور حدود ۳۷ درصد است افزود: حقوق کارگران در چنین شرایطی ۵۷ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: قشر کارگر به عنوان یکی از آسیب پذیرترین گروه‌های اجتماعی در سال‌های گذشته تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تحریم، تورم و افزایش نرخ ارز دچار آسیب شده بود که دولت سیزدهم با اجرای طرح افزایش حقوق کمک شایانی به این قشر کرده است.

وی عنوان کرد: در بخش تولید بیشترین زحمات بر دوش کارگران است که اگر در بخش تولید بازوان قدرتمند تلاشگران این عرصه نباشد کار ابتر خواهد ماند.

استاندار همدان گفت: امسال رهبری در بحث تولید بسیار عالمانه و هوشمندانه به تولید اشاره کردند و آنچه که باعث می شود که تولید برمبنای دانش روز باشد این است که نباید کارگر حذف شود.

افزایش حقوق کارگران در راستای بهبود معیشت آنها بوده است

قاسمی فرزاد به نقش تولید کننده و سرمایه گذار در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: از تولید کنندگان و سرمایه گذاران به عنوان افسران جنگ اقتصادی نام برده می شود و کسی که در فضای جنگ اقتصادی سرمایه  خود را به کار می برد جهاد اقتصادی انجام داده است.

استاندار همدان با اشاره به فشار اقتصادی که بر جامعه حاکم است عنوان کرد: دشمن در  ۴۰ سال گذشته با تحریم های ظالمانه کشور را در تنگنا قرار داده است.

وی بیان کرد: وضعیت اقتصادی عادی نیست دشمن هدف گذاری کرده بود که با تحریم ظالمانه ما را از پای دربیاورد.

قاسمی فرزاد گفت: در طول ۴۰ سال گذشته تحریم ظالمانه در طول تاریخ سابقه نداشته است و استکبار جهانی هیچ روزنه ای برای تحریم سراغ ندارد.

وی به تحریم های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان کسانی که ادعای نوع دوستی دارند به حداقل حقوق انسانها رحم نمی کنند.

استاندار تاکید کرد: دشمن می خواهد مردم را به  ستوه بیاورد و مردم را خسته کند اما مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی نشان دادند که دشمن به هدف خود نمی‌رسد.

وی افزود: باید با ایستادگی روحیه خود را تقویت کنیم، دشمن از هر مسیری وارد شده نتوانسته کاری کند اما امروز با فشار می خواهد روحیه خودباوری را از ما بگیرد.

وی بیان کرد: امروز با انسجامی که در کشور است اجازه نمی دهیم اتفاقی که در کشورهای همسایه افتاد در ایران تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز