خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل روستایی و امور شوراهای استانداری گیلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۰۰۸

در دیدار بانوان شاغل در استانداری با استاندار گیلان، صابره صلاح کار معاون اداره کل روستایی و امور شوراهای استانداری گیلان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در دیدار بانوان شاغل در استانداری که به مناسبت روز زن برگزار شد؛ بیان کرد: در هر حوزه‌ای که بانوان حضور داشته باشند، مسئولیت خود را به‌درستی و با کیفیتی ممتاز به انجام می‌رسانند و در بررسی‌های به‌عمل آمده فساد اداری نیز در جامعه بانوان شاغل، بسیار اندک است.

وی با اشاره به توانمندی بانوان شاغل در استانداری و میزان تاثیرگذاری آنان در بهبود فضای اداری، گفت: به تحویل پست‌های مدیریتی به بانوان و نیز شایسته سالاری در اعطای پست‌های مدیریتی توجه خواهیم کرد.

عباسی بر لزوم فضاسازی و فراهم کردن بسترهای فعالیت بهتر بانوان در محیط اداری تاکید کرد و افزود: باید به زنان و مردان در جامعه به یک میزان اهمیت داد.

نماینده عالی دولت در استان به نقش محوری زنان در جامعه تاکید و بیان کرد: استحکام جامعه در گرو تحکیم و انسجام در نهاد خانواده است و خانواده نیز حول محور زن بعنوان نقطه کانونی می‌چرخد.

وی ارائه بسته‌های فرهنگی و ساخت فیلم‌هایی با محتوای ناسالم از سوی دشمنان برای تخریب نظام خانواده را مورد بحث قرار داد و گفت: دشمنان می‌دانند که زنان در ایران اسلامی، متاثر از اندیشه‌های دینی و انقلابی، نقش محوری دارند.

استاندار گیلان موفقیت مردان در جامعه را مرهون حضور و پشتیبانی مادران و همسران آنان خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد رشادت و نقش آفرینی زنان در اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل و پشتیبانی از آنان بوده‌ایم که این امر نشان از الگوگیری از جریان فکری و سیره عملی حضرت زهرا است.

وی همچنین به نقش محوری زنان در عرصه پزشکی و پرستاری در دوره شیوع کرونا اشاره و تلاش‌های آنان را ستودنی ذکر کرد.

در این مراسم شماری از بانوان به بیان مطالبات و دغدغه بانوان شاغل در استانداری گیلان پرداختند.

قابل ذکر است که حکم انتصاب صابره صلاح کار به عنوان نخستین بانو در حوزه ستادی استانداری در جایگاه معاونت امور دهیاری‌ها و شوراهای اداره کل روستایی و امور شوراهای استانداری به وی اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز