خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۹۱

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت ظرفیت‌های کشاورزی در توسعه استان اظهار کرد: ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در گلستان ضروری است و  متاسفانه عدم وجود پایانه صادراتی، توسعه کشاورزی در استان را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: یکی از استان‌هایی که تولید محصولات استراتژیک کشاورزی را انجام می‌دهد گلستان است. محدوده 14 هکتاری را برای موضوع پایانه صادراتی کشاورزی اختصاص دادیم که برای اجرای این پروژه نیازمند پیگیری‌های حقوقی هستیم.

وی تاکید کرد: گلستان سومین استان تولید غله و بزرگترین تولید کننده مرغ در کشور است و استعدادهای بالایی در زمینه کشاورزی دارد و این شرایط می‌طلبد با راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی رونق بیشتری به این بخش بسیار مهم در استان بدهیم.

زنگانه بیان کرد: سرانه فضای در اختیار پارک علم و فناوری گلستان بسیار پایین است و با وجود شرکت‌های بسیار توانمند، جوانان با استعداد و درخشان، فضای لازم برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد و نیاز است با پیگیری‌های ویژه، این موضوع هرچه سریعتر به نتیجه برسد و زمین مورد نیاز در اختیار پارک علم و فناوری گلستان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 80 آب بندان غیرمجاز در حریم رودخانه و در بستر رودخانه در رودخانه «گرگانرود» داشتیم که باعث ایجاد مشکلات عدیده در استان شده است. یکی از دلایل بسیار مهم سیل سال 1398 وجود همین آب بندان‌های غیرمجاز بوده که در استان با تصمیمات انجام شده تخریب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز