خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان خبرداد؛

اختصاص ۲۵۴ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۷۴۰

استاندار گلستان گفت: تاکنون ۲۵۴ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تخصیص پیدا کرده و شرایط برای ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی فراهم شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: موضوع مسکن و اجرای کامل و سریع نهضت ملی مسکن جزء اولویت‌های مهمی است که همه دستگاه‌های متولی باید با جدیت نسبت به آن اقدامات موثر و مستمر داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران بانک‌های عامل استان چالش‌های پیشرو تامین اعتبار مورد نیاز و عقد قرارداد ساخت مسکن در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن را شناسایی کرده و در صورت نیاز به پیگیری ملی، اقدام لازم انجام شود.

وی گفت: آخرین اقدام برای جذب و تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سهم پنج درصد از ساخت سهمیه مسکن تعیین شده از محل طرح نهضت ملی مسکن، ساخت مسکن برای خانوارهای واجد شرایط فاقد زمین توسط کمیته امداد و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، ساخت مسکن از محل اعتبارات مصوب سفر طی دو سال اخیر گزارش شود.

وی بر آخرین گزارش ارائه شده از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی در خصوص وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در استان گلستان اشاره کرد و گفت: تا کنون ۲۵۴ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تخصیص پیدا کرده و شرایط برای ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی فراهم شده است.

استاندار گلستان گفت: تعداد متقاضیان در دو سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری ۳۰ هزار و ۹۵۲ واحد بوده که در حال حاضر با توجه به تامین زمینی که صورت گرفته است آمادگی فعال‌سازی ۱۷ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی را داریم.

زنگانه تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های ارسال شده، تا کنون ۵ هزار و ۱۴۰ نفر واریز وجه از ۴۰ میلیون تومان تا مبالغ بالاتر را انجام دادند و ۵ هزار و ۶۶۴ مورد نیز منجر به عقد قرارداد در شهرهای مختلف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز