خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

سهم هر بانک برای مشارکت در پروژه های نهضت ملی مسکن گلستان مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۶۱

استاندارگلستان گفت: سهم هر بانک برای مشارکت در پروژه های نهضت ملی مسکن گلستان مشخص شود و چشم انداز مسکن استان برای سال جاری روشن و امید بخش است.

به گزارش ایلنای گلستان،علی محمدزنگانه اظهارکرد: در شهرهای گرگان، گنبدکاووس ، آزادشهر، علی آباد کتول، مینودشت، کلاله و آق قلا با کمبود زمین مواجه هستیم که همکاری جهادکشاورزی، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها می تواند مشکلات آنها را مرتفع سازد.

وی گفت: شهرداران موظف به بارگذاری اقدامات صورت گرفته در بافت های فرسوده هستند  چرا که بر اساس هدف گذاری صورت گرفته گلستان در اجرای نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده و ناکارآمد طی ۶ ماهه نخست سال جاری باید جزو ۵ استان برتر کشور باشد.

زنگانه بیان کرد: ضمن تقدیر از همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، تمامی شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان موظفند تخفیفات لازم را برای طرح های نهضت ملی مسکن منظور کنند چرا که دولت در جبران این تخفیفات مساعدت های لازم را به آنها خواهد داشت.

وی افزود: از تعهد ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن تا کنون ۱۲ هزار و ۶۰۰ انعقاد قرارداد صورت گرفته و هدف گذاری لازم برای کسب رتبه اول کشور در این حوزه در سال‌جاری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: چشم انداز مسکن استان برای سال جاری روشن و امید بخش است و تلاش ما بهره برداری از ۲۵۰۰ واحد شهری و ۶ هزار واحد روستایی در قابل نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز