خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

گلستان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای پروژه فیبر نوری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۸۸۹

استاندار گلستان گفت: گلستان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای پروژه فیبر نوری است و برنامه‌ریزی ما بر این است تا هفته دولت امسال تمام شهرهای استان به فیبر نوری مجهز شود.

به گزارش ایلنای گلستان، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: ما در استان گلستان 31 سند و چشم‌انداز بخشی داریم و برای توسعه استان نقشه راه ترسیم کرده‌ایم.در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ما این است که گلستان به سرزمین هوشمند تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تمام مناطق توسعه‌ای استان از جمله منطقه آزاد، طرح‌های برنامه‌ریزی شده چهار شهر جدید و دیگر طرح‌ها، نگاه ما این است که هوشمندسازی در اولویت فعالیت‌ها و اقدامات باشد.

زنگانه بیان کرد: استان گلستان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای پروژه فیبر نوری است و تا هفته دولت امسال تمام شهرهای استان به فیبر نوری مجهز خواهد شد.

وی اضافه کرد: نگاه ما بر این است تا سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، تمام روستاهای با بیش از 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت مجهز شود چون معتقدیم توسعه زیرساخت‌های استان به عنوان یک مزیت بسیار مهم و با ارزش محسوب می‌شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در افق 1404 سرانه استان را به میانگین کشور برسانیم در شرایطی که در حال حاضر سرانه استان گلستان نصف میانگین کشوری است.

زنگانه بیان کرد: ما معتقدیم توسعه زیرساخت‌ها، درج دقیق اطلاعات و ساماندهی داده‌های موجود در استان گلستان باعث تصمیم‌گیری بهتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای پیشرفت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز