خبرگزاری کار ایران

پیام استاندارگلستان به مناسبت هفته کار وکارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۲۴

استاندارگلستان به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادرکرد.

به گزارش ایلنای گلستان،در بخشی از پیام علی محمد زنگانه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه کار و منزلت کارگر در مبانی دینی و سیره رسول ا... و اهل بیت علیهم السلام بسیار رفیع و ارزشمند است.نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خویش همواره توجه ویژه ای به قشر شریف و نجیب کارگران داشته است.

بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب سال جاری سال رشد تولید و مهار تورم است و در این مسیر همراهی همه دستگاه های اجرایی با فعالان عرصه تولید و کمک به تولیدکنندگان ضروری است.

کارگران به عنوان ارکان تاثیرگذاری در حوزه کار و تولید هستند و بی تردید ارتقای کیفیت شرایط کار برای کارگران و همچنین افزایش میزان توجه به آنان می تواند در بهبود محصول نهایی نقش موثری داشته باشد.

نامگذاری هفته ای با عنوان کار و کارگر و حمایت از این قشر زحمت کش در زمینه های مختلف نشان از جایگاه منحصر به فرد آنان در جامعه دارد و خوشبختانه دولت توجه ویژه ای به حمایت و پشتیبانی از جامعه کارگران کرده است.

اینجانب فرا رسیدن روز کارگر و هفته کار و کارگر را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با اراده و پشتکار همه فعالان عرصه کار و تولید بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش گلستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز