خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس:

ارزش کار ورزشی نویسان کمتر از قهرمانان ورزشی نیست / ورزشی نویسان با تمام کمبودها، ورزش استان را همراهی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۵۹

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ارزش کار ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کمتر از کار قهرمانان در میادین ورزشی نیست چرا که آنها با تمام کمبودها، نارسایی ها و در سرما و گرما ورزش استان را همراهی کرده و مطالبه گری و کمک کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در آیین تجلیل از ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی فارس در شیراز افزود: این روز متعلق به خبرنگاران ، عکاسان و نویسندگان عرصه ورزش و یادآور تلاش‌های همه این عزیزان در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد: معتقدیم که هزینه کردن در امر ورزش سرمایه بری نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که در کنار رشد و سلامت جسمانی، رشد روحانی و منزلت اجتماعی هم به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: ورزش فارس مدیون عزیزانی است که خون خود را فدای این کشور کرده‌اند‌، مدیون پیشکسوتانی است که خون دل‌ها خوردند تا قهرمانان و ورزشکاران تربیت شود و رشد کنند.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ورزش فارس امروز نام بلندی در کشور دارد، هرچند کمبودها و نارسایی‌هایی هم وجود دارد اما معتقدم با در کنار هم قرار گرفتن و در کنار هم قرار دادن ظرفیت‌های مخلتف می‌توان خدمات موثرتری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در این استان انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز