خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان؛

پنج ایستگاه پمپاژ آب تا پایان سال در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۶۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه طی سال جاری، تعداد چهار ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در استان به بهره برداری رسیده و تا پایان سال جاری نیز تعداد پنج ایستگاه پمپاژ آب دیگر نیز به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه طی سال جاری تعداد چهار ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در استان به بهره برداری رسیده و تا پایان سال جاری نیز تعداد پنج ایستگاه پمپاژ آب دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهرداد غضنفری در نشست یا علی کائیدی، نماینده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: میزان خرید گندم مازاد در لرستان نسبت به سال قبل نزدیک به ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: در این راستا طی سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۳۰ هزار و ۱۲۲ تن گندم مازاد از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود: همچنین در این مدت حدود ۱۳ هزار و ۷۲۲ تن گندم بذری نیز خریداری شده است.

غضنفری در ادامه سخنان خود با اشاره به روند عملیات اجرایی ایستگاه‌های پمپاژ آب استان افزود: بیشترین توجه این سازمان به اتمام طرح و پروژه‌های با پیشرفت بالا بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری تعداد چهار ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در استان به بهره برداری رسید، یادآور شد: تا پایان سال جاری نیز تعداد پنج ایستگاه پمپاژ آب دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود: به بهره برداری از این ایستگاههای پمپاژ آب نزدیک به پنج هزار هکتار از اراضی دیم به آبی تبدیل می‌شوند.

غضنفری در ادامه سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: از آنجا که تأمین و سلامت غذا بر عهده جهاد کشاورزی است با استفاده از مدل مدیریت جهادی می‌توانیم در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم.

علی کائیدی، نماینده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی، نیز در رابطه با ائتلاف علیه داعش به سرکردگی آمریکا گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این اظهارات پوچ، تو خالی و واقعاً جهت دار است و لذا این ائتلاف نیز به مانند‌‌ همان ائتلافی که در رابطه با سوریه انجام دادن راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: آمریکا قصد اقدام جدی علیه داعش را ندارد زیرا همین گروهک در سوریه به عنوان تروریست خوب مورد حمایت قرار گرفته و حال در عراق به تروریست بد تبدیل شده‌اند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در لرستان کشاورزی می‌تواند محور توسعه باشد بر ضرورت توجه به بحثاشتغال در بخش کشاورزی، حفاظت از اراضی کشاورزی و بحثآموزش در این حوزه تاکید و خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌ها در این بخش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز