خبرگزاری کار ایران

امامی در تذکر شفاهی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تعیین سرانه فرهنگی اقدام کند

کد خبر : ۱۶۰۲۸۹

از رئیس جمهور می‌خواهم در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که در آن به مباحثاشتغال، تولید و سلامت نگاه ویژه‌ای شده است، رعایت حال اقشار آسیب‌دیده لحاظ شود.

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به کمبود منابع آب در استان گلستان، گفت: کمبود آب به یک بحران جدی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ عیسی امامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به شعار امسال مبنی بر " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " گفت: لازمه تحقق این شعار عزم ملی تمام مسئولان است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌توان با نصب پلاکارد و بنر این سیاست را که نقشه راه کشور است پیگیری کرد، افزود: ‌باید این نقشه راه را قانونمند، علمی، جهادی و هدفمند پیگیری کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکری به رئیس جمهور با تشکر از ارائه به موقع لایحه بودجه، ادامه داد: امید است با همکاری دولت و مجلس بودجه‌های آتی عملیاتی‌تر تهیه و تنظیم شود تا اتلاف منابع به وجود نیاید.

امامی در تذکر دیگری به رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های دولت‌های قبل درخصوص توسعه کشور، تاکید کرد: متاسفانه رشد کشور متناسب اتفاق نیفتاده و امروزه رشد اقتصادی چندین استان از جمله گلستان از میانگین رشد اقتصادی کشور عقب‌تر هستند و جزو استان‌های کمتر توسعه‌یافته به حساب می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با تدبیر دولت منابع ویژه‌ای برای رشد این استان‌ها از محل درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها فراهم شود، گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که در آن به مباحثاشتغال، تولید و سلامت نگاه ویژه‌ای شده است، رعایت حال اقشار آسیب‌دیده لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیر نیرو درخصوص کمبود آب غرب استان گلستان، ادامه داد: این کمبود به بحران جدی در استان تبدیل شده و علی‌رغم پیش‌بینی ایجاد چندین سد در دولت گذشته به دلیل نبود منابع مالی، ساخت این سدها از پیشرفت چندانی برخوردار نیستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکری به وزیر ارشاد با اشاره به وجود سرانه ورزش، بهداشت، آموزش و… و نیز با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل فرهنگی و هجمه سنگین دشمنان به فرهنگ و اعتقادات مردم از جنتی خواست تا با تعیین سرانه فرهنگی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب کوشش کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از دولت یازدهم به دلیل تعیین مرزهای آب و خشکی استان پس از ۱۵ سال تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز