خبرگزاری کار ایران

آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۶۹۶

آئین تجلیل از بازنشستگان یکسال گذشته مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور بازنشستگان و خانواده های آنان و مدیران و مسئولان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، داریوش طاهرخانی در این مراسم با تبریک اعیاد، اظهار داشت: بازنشستگی فقط یک فرایند اداری است و این فرایند باعث نمی شود که همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند از خانوده بزرگ سازمان تامین اجتماعی فاصله بگیرند بلکه هم خودشان و هم خانواده های آنان را همچنان از خانوده بزرگ تامین اجتماعی می دانیم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: بسیار مایه غرور و مباهات است که بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به بیمه شدگان و مردم و  در راستای تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی سپری کردید و با تلاش و کوشش در کنار سایر هم‌سنگران، هم اینک با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران می‌سپارند. 

طاهرخانی بیان داشت: ما قدردان زحمات، تلاش ها و خدمات همه همکاران بازنشسته هستیم و و تقاضا داریم با ارتباط مستمر با همکاران و مجموعه، تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهند.

در این برنامه 80 نفر از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز که از ابتدای سال 1401 تاکنون، بازنشست شده بودند ، مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز