خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

زمینه ورود دانش بنیان‌ها برای احیای دشت قزوین فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۶۹

استاندار قزوین گفت: برای احیای دشت قزوین و افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی باید مقدمات ورود شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی و آب به استان قزوین فراهم شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه اقتصاد دانش بنیان استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در کارگروه‌های ذیل این ستاد باید موضوعات به صورت بومی و قابل وصول دنبال شود و تمامی دستگاه‌ها نماینده تام الاختیار و ثابت معرفی کنند.

استاندار قزوین افزود: برای بهره‌وری هرچه بیشتر کارگروه‌ها مزیت‌های استان در حوزه‌های مختلف شناسایی و فقط بر همان مزیت‌ها تمرکز شود و اینگونه نباشد که در یک کارگروه چندین موضوع به صورت همزمان دنبال شود و در نهایت هیچ کدام از آن‌ها به خروجی نرسد.

وی عنوان کرد: افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان قزوین با اولویت ورود بخش خصوصی یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و معاونت اقتصادی استاندار با برگزاری جلساتی این مهم را محقق کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: ساختمان‌ تاریخی جهاد کشاورزی باید تبدیل به مجموعه‌ای برای مدیریت دانش بنیان آب و کشاورزی با مدیریت پارک علم و فناوری شود و به نوعی این مجموعه که نماد قدمت و اصالت قزوین است به محلی برای رفت و آمد شرکت‌های دانش بنیان و بهره‌وری فعالیت‌های کشاورزی تبدیل شود.

اعلایی گفت: موضوعات دانش بنیان بهع‌رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مغفول و مظلوم است در صورتی که بسیار تاثیرگذار و ارزش افزوده فوق العاده‌ای را برای اقتصاد ایجاد می‌کند و هرچه قدر که در این زمینه ورود بیشتری داشته باشیم با موفقیت‌های بیشتری همراه خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز