خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان:

دوره جامع ساخت فیلم کوتاه داستانی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۳۳

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: در راستای هدف توانمندی هنرمندان تصویری دوره جامع ساخت فیلم کوتاه داستانی در حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا امامقلی با اشاره به برگزاری دوره جامع ساخت فیلم کوتاه داستانی گفت: این دوره آموزشی با هدف توانمندی هنرمندان تصویری در حوزه ساخت فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: در مرحله اول این دوره آموزشی که به مدت سه روز برگزار می‌شود، هنرمندان آموزش‌های عملی لازم جهت ساخت فیلم کوتاه داستانی را با حضور استاد «محمدرضا خردمندان» کارگردان فیلم سینمایی «21 روز بعد» و سریال «سرنوشت» خواهند دید.

وی ادامه داد: در مرحله دوم هنرمندان باید با امکانات شخصی مثل موبایل، دوربین شخصی و سایر موارد در فرصت تعیین شده فیلم کوتاهی تولید کرده و به دبیرخانه این دوره ارسال کنند.

این مسئول عنوان کرد: تولیدات ارسالی به دبیرخانه توسط هیأت داوران که کارگردان‌های بنام کشوری هستند بصورت دقیق بررسی می‌شوند و به کارگردان‌های فیلم‌های انتخاب شده اعتبار ساخت فیلم کوتاه حرفه‌ای داده می‌شود.

امامقلی اظهار کرد: کارگردان‌های برگزیده با راهنمایی یک مربی کشوری و با حضور در کارگاه‌های آموزشی متنوع و پیوسته که توسط حوزه هنری قزوین فراهم خواهد شد به تولید فیلم کوتاه حرفه‌ای خواهند پرداخت.

این مقام مسوول به زمان و مراحل ثبت نامه اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند تا 10 تیرماه سال جاری از طریق سایت حوزه هنری استان قزوین ثبت نام کنند، در ادامه با افراد متقاضی شرکت در این دوره مصاحبه تخصصی صورت خواهد گرفت و نفرات برگزیده جواز حضور در این دوره پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز