خبرگزاری کار ایران

در راستای توانمندسازی هنرمندان؛

دوره آموزشی بر فراز رنگ‌ها در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۸۱

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین عنوان کرد: دوره کارگاهی "بر فراز رنگ‌ها" با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد رازقی با اشاره به برگزاری این دوره کارگاهی بیان کرد: علاقمندانی که دارای توانایی طراحی و نقاشی پایه به صورت دستی یا دیجیتال هستند می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند و به صورت پروژه محور زیر نظر مدرسین مطرح کشور در این دوره خلق اثر کنند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: هر هنرجو که در این دوره کارگاهی حضور دارد می‌تواند چهار اثر با نظارت و راهنمایی مدرسین تولید کند که حوزه هنری این آثار را از هنرمندان خریداری خواهد کرد.

رازقی عنوان کرد: این طرح علاوه بر ارتقای سطح علاقمندان موجب افزایش توان و ظرفیت تصویرسازی دیجیتال در قزوین خواهد شد.

وی افزود: پس از پایان دوره، از ظرفیت شرکت کنندگان، در پروژه‌های آتی حوزه هنری بهره‌برداری خواهد شد و هنرجویان می‌توانند در حوزه‌های مختلف همچون طراحی گرافیک، انیمیشن و بازی سازی اشتغال داشته باشند چرا که در این حوزه شاهد کمبود هنرمند هستیم.

رازقی با اشاره به فرآیند حضور در این طرح اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این دوره کارگاهی در سایت WWW.ARTQAZVIN.IR  حوزه هنری استان قزوین ثبت نام اولیه کنند و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه حضوری، از پذیرفته شدگان جهت شرکت در دوره دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز