خبرگزاری کار ایران

فرشاد فلاخت زاده: حکم های فرمالیته به ما داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۵۲۷

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق باشگاه فوتبال استقلال تهران که سابقه 11 بازی در تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال ساحلی را در کارنامه خود دارد، درخصوص ناکامی فوتبال ساحلی با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

فرشاد فلاحت زاده درخصوص خداحافظی پیمان حسینی از تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: پیمان حسینی چرا باید خداحافظی کند دقیقا زمانی که در اوج است؟ هنوز هم می‌تواند بازیکن تاثیر گذار باشد. و زمانی که این اتفاقات می‌افتد حتما داستانی وجود دارد به این سادگی ها نیست که یک نفر برود.

پیمان  و خیلی های دیگر از زمان آقای داداش زاده شاگرد من بوده‌اند. پیمان حسینی را با هزار دردسر دعوتش کردیم علی‌رقم میل باطنی خیلی از مسئولین و نتیجه گرفتیم.

اینهمه ما کار انجام دادیم آقای محتشم یک مرتبه جلسه نذاشتند که به عنوان پیشکسوت به عنوان بنیان گذار این رشته مارا دعوت کنند و چکار باید کنیم چه برنامه هایی باید داشته باشیم و تکلیف بچه ها چیست؟

حرکت‌شان حرکت قشنگی نیست آدم زده می‌شود. من مگر دنبال حکم و این داستان‌ها هستم وقتی نقشی ندارم یک حکم فرمالیته به من داده‌اند که چه اتفاقی بیافتد! آدم اگر با این شرایط کار نکند خیلی بهتر است. 

سرمربی رزکان کرج در ادامه صحبت هایش افزود: ما دو مرتبه مقابل روسیه شکست خوردیم، این ایراد است وقتی یک مرتبه شکست می‌خوری باید ضعف ها را بررسی کنیم تا اشتباه قبل را تکرار نکنیم دلیلش چه چیزی بوده. نمی‌شود گفت بچه‌ها آماده نبودند در صورتی که در حین مسابقات بودند آماده بودند این حرف را نمی‌توانیم بزنیم. باید ریشه یابی شود اما مشخص است پای رفیق بازی و باند بازی و این داستان‌ها به میان است و این اتفاقات بیداد می‌کند و من حوصله این داستانها را ندارم.

فلاحت زاده در ادامه بیان کرد: فوتبال ما 8 سال خانم شهریانی آمد و خوب کار کرد اما آقای محتشم کارش ایراد دارد و باید ایرادش را رفع کند. من را نمی‌شناسد باید با ما جلسه بذارد وظیفه‌اش این است هم از من کوچک تراست و هم به عنوان رئیس کمیته باید بیاید دنبال من اما این کار را نمی‌کند.

او ادامه داد: عدم مدیریت دلیل این هست و باید قبل از این اتفاقا از پیشکسوتان دعوت می‌کردند و جلسه هم اندیشی برگزار می‌کردند و نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی می‌کردند و حداقل دوتا اردوی 4روزه برای تیم برگزار می‌کردند فکر نمی‌کنم با این موضوعات مواجه می‌شدم.

از آقای عزیز خادم می‌خواهم ورود کنند اگر حکمی برای ما صادر کرده‌اند و ما عضو کمیته هستیم یک جلسه‌ایی بذارند باهم آشنا بشویم. چرا مارا به بازی نمی‌گیرند چون فرمالیته است همه چیز. نمی‌دانم کی می‌خواهد درست شود نمی‌دانم.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: باید همه دست به دست هم بدهیم نباید دشمنی باشد باید با واقعیت زندگی کرد تا زمانی که از پیشکسوتان کمک نگیرند تیم تشکیل ندهند و اسما فقط باشیم هیچ فایده ندارد و به جایی نمی‌رسیم و فکر می‌کنم سال بعد بدتر  می‌شود و این بد است که بعضی مربیان نون را به نرخ روز می‌خورند. قبول ندارم آدم اگر می‌خواهد بمیرد باید ایستاده بمیرد!!!

آقای ایکس مصاحبه می‌کند و نه اسمی از من می‌برد و نه اسمی از خانم شهریانی که اینهمه زحمت کشیدند می‌آورد!

هر اتفاق مثبتی که برای تیم افتاده غیرت و تلاش و یکدلی خود بچه‌ها باعث شده اتفاق بیافتد.

ما نائب قهرمان شدیم در صورتی که ضعیف ترین تورنمنت بوده و باید قهرمان می‌شدیم حق ما حق بچه‌های ما قهرمانی بوده اما جای بحث دارد که چرا قهرمان نشدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز