خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۹۹۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل قزوین به مدارس بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۳۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با شناسایی یک‌هزار و ۱۴۱ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل زمینه بازگشت ۹۹۰ نفر از آن‌ها مهیا شد و در این زمینه توانستیم رتبه اول کشوری را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی گفت: در سال گذشته با خرید ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی تلاش شد تا ضمن محرومیت زدایی از مدارس فنی به مهارت آموزی هم توجه ویژه شود تا بتوانیم آینده بهتری را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین ۶۴ مدرسه عشایری داریم که برای ارتقای سطح نشاط و شادابی دانش‌آموزان و تامین امکانات تحصیل آن‌ها یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شد که شاید به اندازه ۱۰ سال گذشته است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۳ میلیارد تومان از وزارتخانه اعتبار دریافت شد و معادل ۲۶ میلیارد تومان هم با کمک خیرین تامین کردیم تا فضای ورزشی مدارس را ارتقا بخشیم و به سلامت دانش‌آموزان کمک کنیم.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: این اعتبارات برای فعال شدن ۳۱ چمن مصنوعی و سه سالن ورزشی هزینه شده است و برای تکمیل دو استخر نیمه تمام ۹ دی و شهید رجایی در کنار مجموعه آموزش و پرورش هم ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دریافت شده و تا پایان تیرماه امیدواریم استخر ۹ دی را آماده افتتاح کنیم.

وی بیان کرد: این استخر از ساعات اولیه صبح تا ۴ بعدازظهر در اختیار دانش‌آموزان و سانس‌های بعدی با نصف بها برای فرهنگیان و یک سانس آزاد هم پیش بینی شده است.

سیاهکالی مرادی یادآورشد: این استخر بیش از ۱۴ سال نیمه تمام بود که با افتتاح آن منطقه جنوب شهر قزوین از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز