خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه اول سال انجام شد؛

صدور ۲۲ هزار مجوز بهره برداری از غرف بازارهای سیار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۴۸

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی مشهد از صدور ۲۲ هزار مجوز بهره برداری ازغرف بازارهای سیار طی سه ماهه اول سال جاری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدجواد مشیری اظهار کرد: توسعه اقتصاد خرد وایجاد فضای کسب و کارهای خانگی و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه و ساماندهی دست فروشان و مشاغل غیررسمی از اهداف اصلی سازمان می باشد و در همین راستا ۲۲ هزار مجوز فعالیت در سه ماهه اول سال (با اعتبار یک ماه) برای بهره برداران بازارهای سیار صادر شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این برای تعداد ۴،۱۲۰  نفر نیز مجوز موقت یک روزه در طول این سه ماه صادر شده است.

مشیری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۷۰۰ مجوز نیم بها برای  بهره برداران تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شهید، جانبازان، امور ایثارگران و سازمان بهزیستی صادر شده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اشاره کرد: امسال قصد داریم به  جهت حمایت از اقشار خاص و تحت پوشش دستگاه های حمایتی بویژه بانوان کارآفرین بازارهایی را بصورت منطقه ای در مکان های خاص برگزار کنیم. همچنین با توجه به تاکید شهردار مشهد مبنی بر حمایت از این قشر زحمت کش به دنبال موضوعات رفاهی نیز برای این دسته از مخاطبین خاص سازمان هستیم.

مشیری در پایان گفت: شهروندانی که قصد گرفتن مجوز و فعالیت در بازار های سیار را دارند میتوانند از طریق پرتال bazar.mashhad.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز