خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ایست کارهای کارگران تعطیل نمی‌شوند/ مدیریت این جایگاه ها با ورود بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۶۵

مدیرعامل سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: کارگران در خصوص تعطیلی ایست کارها نگران نباشند. قرار نیست هیچ تغییری در کارکرد قبلی ایستکارها صورت بگیرد و کاربری ۱۲ ایستکار کارگران ساختمانی در مشهد به قوت خود باقی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدجواد مشیری در این خصوص افزود: با توجه به تفاهم‌نامه‌ ساماندهی کارگران موقت و ساختمانی شهر مشهد قرار بود ۱۲ دستگاه دیگر هم پای کار باشند که متاسفانه هیچ کدام به وظایف خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: اکنون نیز شهرداری وظیفه‌ای در این حوزه ندارد و مدیریت این ایستکارها برای ما هزینه‌زا است، بنابراین تصمیم داریم مدیریت آن‌ها را با حفظ کارکرد و در اختیار گذاشتن ظرفیت‌هایی مانند تلفن ۳۱۷۵ و تبلیغات شهری به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مشیری ادامه داد: دست شهرداری برای کسب درآمد از این محیط‌ها بسته است، اما این حوزه می‌تواند برای بخش خصوصی باتوجه به چابکی آن، فرصت درآمدی خوبی باشد که در کنار انجام فرآیند ساماندهی کارگران درآمدزایی نیز داشته باشد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در پایان گفت: با توجه به هزینه یک میلیاردی نگهداری این ۱۲ ایستکار برای شهرداری، معاونت خدمات شهری قصد دارد با حفظ کارکرد، مدیریت آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز