خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

کسب رتبه اول کشوری در ثبت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز توسط خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۶۴

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: این استان از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده و از نظر ارزش ریالی پرونده‌ها موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.

حسین دشتبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: خراسان رضوی طی ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته با تعداد ۲۶۸ بازرسی از سطح عرضه که منجر به تشکیل و ثبت ۱۳۸ پرونده موثر قاچاق کالا و ارز به ارزش ۴۴۱ میلیارد ریال شد؛ از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده و از نظر ارزش ریالی پرونده‌ها رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی افزود: همچنین طی ۲ ماه ابتدای امسال ۷۹۰ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در خراسان رضوی کشف شده است. 

دشتبان مطرح کرد: آمار فرآورده‌های نفتی مکشوفه قاچاق مربوط به سطح استان خراسان رضوی است که با پیگیری و همت همه دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دست آمده است. 

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اعلام کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌های متولی اسن و این امر با مشارکت متولیان امر در استان محقق شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز