خبرگزاری کار ایران

متهمان سرقت لوازم خودرو و منزل در مشهد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۰۵

فرمانده نیروی انتظامی مشهد از دستگیری متهمان سرقت لوازم خودرو و منزل و رمزگشایی از ۲۱ فقره سرقت در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر این که متهمی در محدوده خیابان خداشناس در حال سرقت یک دستگاه خودرو با مالباخته درگیر شده است، بلافاصله ماموران گشت کلانتری پنجتن به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل متهم به سرقت دستگیر شد، افزود: متهم ۳۲ ساله که اعتیاد به موادافیونی دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت گوشی تلفن همراه و گیرنده دیجیتال از یک خانه مسکونی در محدوده بولوار طبرسی شمالی با همدستی ۲ تن از دوستانش اعتراف کرد.

وی اظهارداشت: در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضائی ۲ همدست دیگر متهم در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی لوازم مسروقه شامل؛ اجاق گاز، پیک نیک، هود، آچارآلات، مانیتور کامپیوتر، گیرنده دیجیتال، دستگاه دی وی آر و تعداد زیادی وسایل خرده ریزه آشپزخانه کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهمان که همه معتاد و دارای سوابق متعدد کیفری هستند در تحقیقات به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و ۵ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده بلوار طبرسی، رسالت و خیابان پنجتن اعتراف کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز