خبرگزاری کار ایران

۸۲۰ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۷۲

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در هفتمین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۸۲۰ سارق و مالخر دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، مرحله هفتم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با  عاملان سرقت‌ها و  مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح  یک هفته‌ای پلیس آگاهی با همکاری تیم‌هایی از یگان امداد و کلانتری‌های سطح شهر مشهد ۴۴ پاتوق اصلی سارقان خیابان و مالخران را پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران فرماندهی انتظامی مشهد پس از کسب مجوزهای لازم قضایی در پاتک‌های ضربتی خود ۷۸۸ متهم به سرقت و ۳۲ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

نگهبان گفت: در این عملیات ۵۷۴ فقره انواع سرقت کشف و ۱۱۶ خودرو، ۳۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۶ دستگاه دوچرخه و مقادیر زیادی لوازم مسروقه شامل ابزارآلات از مخفیگاه مجرمان کشف و به مالباخته ها تحویل شد.

وی با اشاره به استمرار طرح‌های اقتدار امنیت اجتماعی به ویژه در مناطق جرم‌خیز و حاشیه شهر و تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی اجازه هنجارشکنی را به کسی نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز