خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار در میز خدمت عنوان شد؛

اشتغال مهم ترین مشکل دانشجویان و جوانان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۸۳

استاندار فارس گفت: جوانان و نوجوانان خصوصاً جوانان ایرانی، به درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه مشهور هستند و در جهت پیشرفت، توسعه کشورشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه  پیش از ظهر امروز در قالب ششمین دوره میز خدمت دانشجویان و جوانان، پذیرایی ۶۰ نفر از جوانان استان فارس بود و رو در رو پای سخنان آنان نشست.

 مهمترین مشکل مطرح شده از سوی دانشجویان و جوانان خطاب به نماینده عالی دولت در فارس به حوزه اشتغال اختصاص داشت.

ایمانیه در جریان برگزاری این میز خدمت به حضور روسای دانشگاه های شیراز خصوصاً دانشگاه‌های بزرگ اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است مسائل و مشکلات مربوط به امور دانشجویی جوانان، در همین مکان مرتفع شود.

 استاندار فارس تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خصوصاً جوانان ایرانی، به درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه مشهور هستند و در جهت پیشرفت و توسعه کشورشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

 ایمانیه بر اشتغال تخصصی جوانان در حوزه های مختلف از جمله تولید تاکید کرد و افزود: جوانان ما هرجا که متناسب با رشته تخصصی‌شان است مشغول به کار شوند؛ به تدریج رشد و ارتقاء یابند و به جایگاه‌های جدید قدم بگذارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز