خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

بابت حواشی ناشی از پلمب نمایشگاه قزوین عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۱۶

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: در پی پلمب نمایشگاه و با توجه به اتفاقات رخ داده و بابت رنجش و ناراحتی پیش آمده، از عموم مردم استان قزوین، متدینین و دغدغه‌مندان و مقامات قضایی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی اظهار کرد: بعد از دریافت دستور مقام قضایی در خصوص پلمب نمایشگاه بین المللی، ما نسبت به آن تمکین کرده و احترام گذاشتیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین افزود: با توجه به اینکه به خاطر تجمع و حضور غرفه‌داران و تولیدکنندگان بزرگ فرش برای حضور در نمایشگاه فرش، تحت فشار عصبی قرار داشتم و همچنین تماس‌های مکرری از سوی رسانه‌ها برای مصاحبه در خصوص دلایل پلمب نمایشگاه صورت گرفت، در یکی از مصاحبه‌ها، موضوعی به نوعی مطرح شد که گویا بنده قصد تخریب حوزه قضایی را داشتم، در حالی که اینطور نبود و بنده به هیچ عنوان قصد جسارت به جایگاه دستگاه قضا را نداشته و ندارم.

وی اضافه کرد: متاسفانه جریان پلمب نمایشگاه در حالی به سوژه رسانه‌ای در کشور و رسانه‌های بیگانه و معاند تبدیل شد که قزوین دومین یا سومین استان با حجاب در کشور محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طول یک سال مسئولیت در نمایشگاه بین‌المللی علاوه بر افزایش حجم کار و تکثر برگزاری نمایشگاه‌ها و گردش اقتصادی ایجاد شده، اقدامات مثبت فرهنگی هم انجام شده و گزارش‌های متعدد آن منعکس شده؛ اما این اقدامات فرهنگی کافی نیست و با مساعدت مجموعه‌های فرهنگی نسبت به انجام فعالیت‌های متنوع‌تر و موثر اقدام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم همت بیشتری را برای رفع مشکلات و مسائل به کار گیریم و از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم کمک کنند فضای ایجاد شده در استان بر اثر پلمب نمایشگاه به سمت آرامش هدایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز