خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی استان:

نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار در جلسه ستاد کرونای قزوین بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۲۱

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار و بازدید از رسانه‌های استان قزوین در جلسه ستاد کرونای این هفته بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که پیش از ظهر امروز تشکیل شد، گفت: جابه جایی دولت نمی‌تواند علتی برای عدم پاسخگویی مسئولان به اصحاب رسانه باشد و هیچ بهانه‌ای در این حوزه پذیرفتنی نیست.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین عنوان کرد: رسانه‌های استان در اطلاع رسانی در زمینه کرونا و ارائه اخبار مصوبات ستاد کرونا عملکرد خوبی داشتند که قابل تقدیر است؛ ضمن اینکه برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار و بازدید از رسانه‌ها در جلسه ستاد کرونای این هفته بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 15 درصد جمعیت استان علیه کرونا واکسینه شده‌اند و روند واکسیناسیون نیز سرعت گرفته و به همین منوال ادامه دارد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: واکسیناسیون خبرنگاران در استان آغاز شده و این آمادگی وجود دارد که سایر اصحاب رسانه نیز علیه کرونا واکسینه شوند.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های کرونایی به زیر 40 درصد رسیده و همین عادی انگاری از جمله دلایل اوج گرفتن مجدد کرونا شد؛ از این رو لازم است رسانه‌ها همچون گذشته بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرده و در این زمینه اطلاع رسانی داشته باشند.

حبیبی ابراز کرد: در ماه محرم مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود و محدودیت‌هایی مانند عدم توزیع غذای نذری، برگزاری مراسم حداکثر طی دو ساعت، استفاده از  ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: لازم است مسئولان در حوزه کمبود منابع انرژی به صراحت با مردم صحبت کنند تا همراهی مردم افزایش پیدا کند.

حبیبی گفت: در برخی موارد مشکلات برآمده از برنامه ریزی است و در اصل کمبودی وجود ندارد که موضوع مرغ از جمله آن‌ها است و بررسی و رفع نقایص در این راستا ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز