خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر صدرا عنوان کرد:

شهروندان فریب وعده‌های دروغین سودجویان حوزه تخلفات ساختمانی را نخورند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۶۴

سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: وعده‌های دروغین برخی از سودجویان مبنی بر گرفتن امتیازهای خارج از چارچوب قانونی از طریق کمیسیون‌های شهرداری نظیر ماده ۱۰۰ ،۷۷ و... جنبه قانونی نداشته و موجب زیان و ضرر شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی کشاورزی اظهار داشت: بعضی از دلالان در زمینه تخلفات ساخت و ساز با مطرح کردن عناوینی مانند ارتباط شخصی با اعضای اصلی کمیسیون‌ها یا مدیران شهرداری به منظور گرفتن تخفیف یا تأثیر گذاری بر حکم های صادر شده از سوی کمیسیون ها بدنبال فریب مردم‌ به منظور کسب منفعت هستند.

سخنگوی شورای شهرصدرا با تاکید بر اینکه مردم تا آنجایی که امکان دارد پرونده های تخلفات ساختمانی را شخصا پیگیری نمایند بیان داشت: به منظور رسیدگی به درخواست های مردمی، مدیران شهرداری و نمایندگان اعضای شورای اسلامی شهر در کمیسیون ها آماده پاسخگویی به مطالبه‌ی شهروندان هستند.

کشاورزی خاطر نشان کرد: ضوابط و شاخص‌های تخلف ساخت و سازها در بند ۲۰ و ۲۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها آمده است و مصادیق جزئی‌تر آن نیز در تبصره‌های یازده گانه ماده ۱۰۰ قانون شهرداری به صراحت قید شده است که چه تخلفاتی و با چه برخوردهایی توسط شهرداری می‌تواند مورد تنبیه یا مجازات قرار بگیرد.

وی از تمامی شهروندان درخواست کرد فریب سودجویان را نخورند چرا که وعده‌های داده شده از طرف برخی دلالان مبنی بر گرفتن امتیازها جز متضرر ساختن شهروندان عزیز هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. صدور رأی کمیسیون‌ها بر اساس قوانین مربوطه است.

عضو شورای شهر صدرا در پایان یادآور شد: چناچه شهروندان به رای کمیسیون‌های مختلف اعتراض دارند می‌توانند در مدت زمانی قانونی اعلامی در جلسات کمیسیون‌ها شرکت کنند و از حق خود دفاع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز