خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:

برق ادارات پرمصرف کرمانشاه قطع می‌شود/ کاهش ۱۵ مگاواتی مصرف با تغییر ساعت کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۶۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، گفت :برق ادارات پرمصرف کرمانشاه که کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت کاری را رعایت نکنند، قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محمد مرادی با اشاره به تاثیر مثبت تغییر ساعت کاری در میزان مصرف برق طی چند روز اخیر، گفت: خوشبختانه بعد از ساعت ۱۳ که پایان فعالیت کاری دستگاه‌ها است، شاهد افت بار هستیم.

وی میزان کاهش باری که با تغییر ساعت کاری رخ داده را حدود ۱۵ مگاوات اعلام کرد که معادل کاهش حدود چهار درصدی مصرف است و افزود: امیدواریم هرچقدر به سمت روزهای گرم پیش برویم، میزان مدیریت مصرف برق در ادارات بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه ادارات موظفند بر اساس مصوبه هیات دولت در ساعت کاری ۳۰ درصد و در ساعت غیرکاری ۶۰ درصد میزان مصرف خود را نسبت به سال پایه(۱۴۰۰) کاهش دهند، اظهار کرد: برق اداراتی که این رویه را اجرا نکنند، قطع خواهد شد.

به گفته مرادی، با نظارتی که روی مصرف برق دستگاه‌های استان صورت گرفته، تاکنون برق تعدادی از ادارات پرمصرف کرمانشاه قطع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه ادارات موظفند دمای سیستم سرمایشی خود را روی دمای آسایش ۲۴ درجه سانتی‌گراد قرار دهند، خاطرنشان کرد: بعد از ساعت کاری نباید چراغ‌ها و سیستم سرمایشی هیچ بخشی بجز برق اتاق‌های فرمان، سرورها و بخش‌های مهم روشن باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همکاری بخش عمومی از جمله ادارات را نیز در کنار بخش خانگی برای مدیریت مصرف برق و عبور از پیک تابستان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم باهمراهی مشترکین تابستان امسال را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز