خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس و نماینده مردم کرمانشاه؛

افراد غیر متخصص اجازه ندارند درباره نشت اشعه در بیمارستان امام رضا صحبت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۹۲

نائب رئیس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ، با اشاره به ماجرای  نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع)، اظهار داشت: افراد غیر متخصص اجازه ندارند درباره این موضوع صحبت کنند، چون با روان مردم بازی می‌کنند و این تشویش اذهان عمومی است.

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا  تصریح کرد: کارشناس رتبه نخست کشور که نظرش در سمینارهای بین‌المللی سند است، نسبت دادن حادثه چرنوبیل به بیمارستان امام رضا(ع) را مسخره توصیف کرده است. به قول ایشان دو نفر در خیابان تصادف کرده‌اند و در حال جروبحث با همدیگر هستند، آیا ما می‌توانیم دعوای لفظی آنها را با جنگ جهانی دوم مقایسه کنیم؟

مصری افزود: بنده شاید بالغ بر چهارده مرتبه با سازمان انرژی اتمی تماس گرفتم تا بهترین و زبده‌ترین متخصصان و همچنین پیشرفته‌ترین تجهیزات را برای بررسی اتفاق اخیر بیمارستان امام رضا(ع) به کرمانشاه بفرستند، چون سلامت مردم در اولویت نخست قرار دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس  با اشاره به نظر نهایی کارشناسان سازمان انرژی اتمی درباره میزان نشت پرتو در بیمارستان امام رضا(ع)، گفت: این کارشناسان در بدترین شرایط ممکن، تمام اطراف قسمت‌های مربوطه بیمارستان را با دستگاه آن هم با بالاترین دوز پرتودهی، اندازه‌گیری کردند تا میزان نشت پرتو مشخص شود. بر اساس استانداردهای مورد نظر کارشناسان که پس از سه روز اعلام شد، این میزان پرتو هیچگونه خطری برای کارکنان بیمارستان، بیماران و ارباب رجوع نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز