خبرگزاری کار ایران

جشن وصال در کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۸۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری مراسم ازدواج 313 زوج بسیجی و ورزشکار استان، با عنوان جشن وصال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، منوچهر حاتمی در نشست هماهنگی برگزاری این مراسم با حضور مسئولان سپاه نبی اکرم (ص) استان، با اشاره به رویکردهای مثبت این دو دستگاه در پیگیری مسائل جوانان، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و هم افزایی، مراسم جشن ازدواج ۳۱۳ زوج جوان استان کرمانشاه در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به بهترین شکل ممکن برگزار شود. 

حاتمی همچنین از آمادگی ورزش و جوانان استان برای توانمندسازی زوج های جوان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در راستای کمک به ازدواج پایدار خبر داد.

در ادامه این نشست سردار قنبری جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: خدمت به مردم و بویژه جوانان مدال آور افتخاری است که باید آن را پاس بداریم و در جهت خدمتگذاری از این فرصت ها غافل نباشیم.

وی تلاش برای حل مشکلات مردم را همیشگی دانست و گفت: هر کس در هر مقام و جایگاهی که هست باید برای خدمت به مردم نهایت تلاش را بکند.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های جوان با همکاری ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی و هم افزایی که در این راه ایجاد شده ارزشمند است.

 قنبری سپاه را در کنار مردم و خدمتگذار آنها در خدمات رسانی و کاهش محرومیت ها ذکر کرد.

در پایان این مراسم مقرر شد مراسم ازدواج جوانان استان کرمانشاه با عنوان جشن وصال در تاریخ ۳۰ خرداد ماه با مشارکت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود

قرار است در این مراسم به هر یک از زوجین لوازم ضروری زندگی در قالب جهیزیه و هدایایی با مشارکت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و ورزش و جوانان اهدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز