خبرگزاری کار ایران

انهدام شبکه سازمان یافته اختلاس دارو در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۵۲۳

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام یک شبکه سازمان یافته اختلاس دارو، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در یکی از بیمارستان های استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: اخیرا یک شبکه سازمان یافته اختلاس دارو، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در یکی از بیمارستان های کرمانشاه کشف و متلاشی شد. 

وی ادامه داد: سرشبکه این باند مسئول داروخانه این بیمارستان بوده که اقدام به اختلاس۵۳ هزار عدد داروی مورد نیاز مردم در بخش دولتی کرده و در بازار دارو به فروش رسانده بود. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون دو نفر در این رابطه دستگیر شده‌ و پس از انجام تحقیقات راهی زندان شده‌اند. 

وی تاکید کرد: همچنین هفت نفر دیگر نیز در این رابطه احضار شده‌اند تا تحقیقات لازم از آنها صورت گیرد. 

کرمی یادآورشد: این شبکه زمانی که در سطح استان کمبود دارو داشتیم، با استفاده از ضعف‌های نظارتی داروها را به صورت غیرمجاز به شبکه‌های کلینیکی تحویل داده و به فروش می‌رساندند. 

وی در ادامه به داروخانه‌های سطح شهر تذکر و هشدار داد که داروهای مورد نیاز خود را باید از مراجع ذیربط و چرخه قانونی تهیه کنند، در غیر اینصورت قطعا مرتکب جرم شده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز