خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آتش سوزی، مزارع گُورِ دآلو در لنده را خاکستر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۷۱

فرماندار لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از خاکستر شدن بخش زیادی از مزارع کشاورزان این شهرستان در منطقه‌ای به نام " گُورِ دآلو" خبرداد.

"جلال دانش" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با تشریح چگونگی ‌وضعیت جغرافیایی این مزارع در شهرستان، اظهار داشت: متاسفانه آتش سوزی در مزارع با نام محلی" گُورِ دآلو "، ساعاتی پیش شروع شده و بخش زیادی از محصولات این مزارع را که گندم و جو میباشد به تَلی از خاکستر تبدیل کرده است.

وی با اشاره به تداوم آتش‌سوزی در این مزارع، خاطرنشان کرد: تاکنون حداقل پنج هکتار از مزارع این منطقه دچار خسارت شدید شده است.

فرماندار لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شعله‌های این آتش سوزی بدلیل وزش بادهای موسمی رو به گسترش است، یادآورشد: متاسفانه این شعله‌ها  کماکان مزارع را طعمه خود می‌کند.

دانش گفت: تلاش برای مهار این آتش سوزی همچنان ادامه دارد اما اعزام نیرو به برخی از نقاط مزارع بدلیل شعله‌های فراوان آتش امکان پذیر نیست و این امر عملیات مهار آتش‌سوزی را با مشکل مواجه کرده است.

وی از حضور فعال نیروهای مردمی در مزارع "گُورِ دآلو" لنده بطور ویژه تقدیر و از نیروهای امدادی خواست هرچه زودتر خود را به محل آتش سوزی برسانند.

دانش گفت: باتوجه به فوران شدن شعله‌های آتش امکان نیاز داشتن به بالگرد آب پاش هم وجود دارد و البته هماهنگی هایی در این ارتباط صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز