خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان مطرح کرد؛

پیوستن ١١٧٦ فروشگاه یزد به طرح کالابرگ الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۰۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اولویت های استان، پیوستن حداکثری فروشگاه های مواد غذایی به طرح کالابرگ الکترونیکی است و تاکنون هزار و ١٧٦ فروشگاه یزد به این طرح پیوسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا فلاحتی در سومین جلسه ستاد استانی طرح کالابرگ الکترونیک با اشاره به آغاز فاز جدید طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: مردم با مراجعه به فروشگاه‌های عضو این طرح می‌توانند کالاهای مشمول طرح را خریداری و از مشوق‌های تعیین شده برای جامعه هدف نهادهای حمایتی استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح قیمت کالاهای مشمول به نرخ مصوب تصریح شده در قانون محاسبه شده و مردم می‌توانند از اعتبار یارانه‌ای خود استفاده کنند. به این ترتیب مردم می‌توانند به صورت اعتباری حدود یک ماه قبل از واریز یارانه نقدی‌شان خرید اعتباری برای ۱۱ قلم کالای پرمصرف مانند قند، شکر، برنج، ماکارونی، روغن، تخم‌مرغ، مرغ، پنیر، انواع شیر و انواع ماست، حبوبات و گوشت منجمد گوساله داشته باشند و چنانچه تمایل به خرید کالابرگ الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های آینده وجود دارد.

فلاحتی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد، گفت: این طرح از ۱۳ خردادماه در همه استان‌ها و در مرحله اول، برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اجرا شد که این افراد در صورت خرید از کالاهای مشمول این طرح می توانند از مشوق افزایش ۲۰ درصدی یارانه استفاده کنند.

وی افزود: یکی از اولویت های استان، پیوستن حداکثری فروشگاه های مواد غذایی به طرح کالابرگ الکترونیکی است که در این راستا تاکنون هزار و ۱۷۶ فروشگاه در استان عضو طرح شده‌اند.

فلاحتی با اشاره به اینکه هدف گذاری پوشش مراکز عرضه اقلام کالابرگ الکترونیکی در استان ۲ هزار و ۵۰۰ فروشگاه است افزود: روسای ستاد شهرستانی کالابرگ الکترونیکی با استفاده از ظرفیت ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بخشداران نسبت به پیوستن حداکثر فروشگاه‌های سطح شهر، دهستان و روستا به طرح کالابرگ الکترونیکی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز