خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر داد؛

مشارکت بخش خصوصی در ساخت، نوسازی و بهسازی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۷۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از مشارکت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این بخش در ساخت، نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، مجید دهقانی زاده با اشاره به پیگیری‌های تیم مدیریتی استان و در راستای اهرمی کردن بودجه و تحقق منویات دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور در تنوع بخشی به تجهیز منابع و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اظهار داشت: مقرر شده از ظرفیت و توان مجموعه خیران و فعالان نیک اندیش حوزه تولید استان در راستای تامین فضا‌های آموزشی از جمله تکمیل حداقل ۱۵۰ فضای آموزشی نیمه تمام خیری استفاده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به اینکه برای بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام مدارس استان و تجهیز و نوسازی آن‌ها به اعتباری بیش از ۶ هزار میلیارد تومان نیاز است، اظهار داشت: اگر بخواهیم این طرح‌ها را با اعتبارات دولتی اعم از ملی و استانی تکمیل کنیم، بیش از ده سال کاری اتمام آن‌ها طول خواهد کشید.

دهقانی‌زاده با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان یزد افزود: با اولویت گذاری مناسب و ایجاد تعهد و همچنین استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن، امیدواریم بخش قابل توجهی از مدارس نیمه ساز در استان طی ۳ سال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برخی صاحبان صنایع همچنین متقبل شده‌اند تا تعدادی مدرسه را در قالب هنرستان‌های جوار معدنی و صنعتی احداث کنند، خاطر نشان کرد: این سیاست در راستای توسعه مهارت‌های فنی و رفع نیاز‌های عینی بازار کار استان و تربیت نیرو‌های مورد نیاز بخش تولید بسیار موثر و مورد اقبال تولیدکنندگان بوده و از جمله راهبرد‌های جدی مدیریت استان در چارچوب برنامه‌های تحولی یزدِنوین به شمار می‌رود.

وی این اقدام را کار ارزشمند و ماندگاری در استان دانست و تصریح کرد: تکمیل مدارس خیری و نیمه تمام در استان، توسعه، رفاه و رضایت حداکثری مردم را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز