خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد عنوان کرد؛

سرمایه‌های خرد مردم به سمت طرح‌های نوآورانه هدایت شوند / مردم تاثیر رشد اقتصادی استان را لمس نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۳۸

استاندار یزد با اشاره به روحیه سرمایه گذاری و کارآفرینی یزدی ها و لزوم بهره گیری از این روحیه در جهت تقویت و اجرای طرح های نوآورانه، گفت: سرمایه های خرد مردم به سمت طرح های نوآورانه هدایت شوند.

به گزارش ایلنا از یزد، مهران فاطمی با تاکید بر مشخص بودن تقویم زمان بندی ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه های آن اظهار داشت: همچنین بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در کارگروه ها و ستاد های اقتصادی استان و ارزیابی اجرای مصوبات و عملکرد کارگروه ها باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته رشد اقتصادی استان به ۷‌.۵۵ درصد رسید، افزود: با این حال مردم تاثیر رشد اقتصادی را بر معیشت خود لمس نکردند و این موضوع نشان دهنده وجود حلقه ای مفقوده در حوزه اقتصاد استان دارد.

استاندار یزد با اشاره به مسأله گرانی گوشت در ماه های گذشته و رفع این مشکل استان تصریح کرد: در حالی که قیمت گوشت در مقاطعی در کشور به ۶۰۰ هزار تومان رسیده بود، توانستیم با اقدامات به موقع قیمت گوشت در استان را به ۲۸۰ هزار تومان کاهش دهیم.

وی افزود: در مسائل مشابه نیز نیازمند انجام این دست اقدامات برای کنترل قیمت‌ها بوده تا مردم گشایش‌ در معیشت خود لمس کنند.

فاطمی با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن، گفت: یکی از این راه‌ها، اتصال گردش مالی صنایع به صندوق های قرض الحسنه بوده تا بتوان تسهیلات ارزان قیمت به مردم ارائه کرد.

استاندار یزد گفت: در زمینه مولد سازی و هدایت سرمایه‌های خرد در راستای توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی؛ اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به روحیه سرمایه گذاری و کارآفرینی یزدی ها  خاطرنشان کرد: باید از این روحیه به منظور توسعه و اجرای طرح های نوآورانه بهره گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز