خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

بازگشایی اراضی پادگان از برنامه زمان‌بندی عقب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۳۱

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بازگشایی اراضی پادگان، عرصه‌های بسیار خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است؛ البته در این زمینه از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم ولی 25 هکتار از اراضی فضای سبز آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ناصحی با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص مدیریت شهری مشهد در دوره ششم، بازگشایی اراضی پادگان لشکر ۷۷ پیروز خراسان بوده، افزود: پس از تفاهم بزرگی که بین ذی‌نفعان اصلی این پروژه یعنی شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و ارتش جمهوری اسلامی شکل گرفت، تعهداتی بر عهده طرفین بوده و اقداماتی در این راستا انجام شد.

وی گفت: شهرداری عزم جدی دارد که بتواند فضای سبز این محدوده را در اسرع وقت در اختیار عموم شهروندان قرار دهد؛ برخی فازها آماده شده و بعضی تعهدات همچنان بر زمین مانده که باید پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امیدواریم با همکاری شکل گرفته و مشارکت دستگاه‌های ذی‌نقش هرچه زودتر فضاهای سبز موجود در پادگان، آماده بهره‌‎‌برداری عمومی قرار گیرد.

ناصحی با بیان اینکه همدلی بین‌ دستگاهی سازنده‌ای را شاهد هستیم، تصریح کرد: قطعا شهرداری مشهد، ارتش و آستان قدس رضوی با نزدیک‌کردن دیدگاه‌ها، اتفاقات خوب و سازنده‌ای را برای مشهد مقدس رقم می‌زنند.

وی گفت: مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی درباره پادگان هنوز به شکل کامل اجرایی نشده و امیدواریم شرایط به نحوی رقم بخورد که مابقی اراضی پادگان بر اساس طرح موضعی مصوب شورای عالی، تعیین‌ تکلیف و حلقه اتصالی بین شمال و جنوب بزرگراه «شهید کلانتری» را باز کنیم تا از فضای سبز ۱۰ هکتاری پیش بینی شده از پشت باغ الندشت تا اراضی کوهشار استفاده و تردد کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از پیگیری برای ایجاد موزه انقلاب اسلامی و انجام مقدمات کار در یک از نقطه از پادگان که دارای شرایط تاریخی خوبی است، خبر داد و خاطرنشان کرد: روند پیشرفت کارها در آزادسازی اراضی پادگان مناسب است اما این روند می‌توانست بهتر باشد؛ اصلی‌ترین مانع پیشرفت سریع طرح و توافقات، تعلقات تشکیلاتی نهادهاست تا هر بخش به بهترین نحو از منظر خودش این توافق را انجام دهد.

ناصحی با بیان اینکه اصل بازگشایی اراضی پادگان، فارغ از قانون انتقال پادگان‌ها، اقدامی است که به نفع مردم بوده تا عموم شهروندان و زائران بتوانند در گام نخست از فضای سبز ۱۸۴ هکتاری پادگان بهره‌مند شوند، تصریح کرد: عرصه‌های بسیار خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است؛ البته در این زمینه از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم ولی ۲۵ هکتار از اراضی فضای سبز آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز