خبرگزاری کار ایران

با حضور فعالان اقتصادی دو کشور انجام شد؛

افتتاح مرکز توسعه سرمایه گذاری و مبادلات تجاری فارس و عمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۶۳

اولین مرکز توسعه سرمایه گذاری و مبادلات تجاری استان فارس با کشور عمان با حضور فعالین اقتصادی دو کشور ایران و عمان در مسقط افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس در مراسم افتتاح این مرکز، اظهار داشت: طرح ایجاد این مرکز، از ایده های خلاقانه و منحصر بفردی است که برای اولین بار در کشور با راهبری معاونت اقتصادی استانداری فارس و عاملیت بخش خصوصی راه اندازی می‌شود.

خادمی ادامه داد: به دنبال افتتاح قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر در سالروز میلاد امام رضا (ع) توسط استاندار فارس و به فاصله چند روز از سفر سلطان کشور عمان به ایران ، به همت دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال معاونت اقتصادی استانداری فارس و مشارکت فعالان بخش خصوصی، مرکز توسعه سرمایه گذاری و مبادلات تجاری فارس و کشور عمان راه اندازی شد.

افتتاح  مرکز توسعه سرمایه گذاری و مبادلات تجاری فارس و عمان

وی  به افتتاح این مرکز جهت ایجاد فضای حضور موثرتر در عرصه های منطقه ای و بین المللی و با رویکرد دسترسی به بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود: مرکز توسعه سرمایه گذاری و مبادلات تجاری استان فارس و کشور عمان در راستای سیاست دیپلماسی اقتصادی دولت خدمتگزار و با رویکرد تقویت زنجیره های ارزش، جهت تحقق مجموعه اهداف ارتقا سرمایه گذاری خارجی، انتقال فن آوری و حمایت از فعالین اقتصادی استان  راه اندازی شده است.
 
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس خاطر نشان کرد : با حمایت های استاندار فارس از بخش تولید و تولیدگر و وجود ساختار جهادی و زیرساخت های تسهیل گر در فرایندهای اداری این سرمایه گذاری با حذف بروکراسی در استان فارس شکل گرفت.
 
وی ادامه داد: از هم استانی های مقیم کشور عمان و سایر دول عربی مستقر در حاشیه خلیج فارس جهت ارتقا سطوح تعاملات سرمایه گذاری امن با این دفتر ، دعوت به عمل می آید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز