خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

بزرگترین ابرپروژه شهر قزوین به مناسبت عید غدیر به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۷۳

شهردار قزوین گفت: به مناسبت عید سعید غدیر بزرگترین ابر پروژه شهر افتتاح می‌شود و برنامه جشن آن با عنوان روز شادی در شبکه سه سیما هم پخش می‌شود، با افتتاح این پروژه عبور از یک طرف شهر به طرف دیگر آن در عرض ۱۲ دقیقه بدون ترافیک و چراغ قرمز قابل تردد خواهد بود که مشکلات ترافیکی را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صباغی در آئین افتتاح بوستان مادر و کودک قزوین که همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌ بوستان مادر و کودک زمان زیادی تعطیل بود که با پیگیری‌های صورت گرفته روند اجرای آن تسریع شد و به عنوان چهارمین بوستان بانوان قزوین افتتاح شد.

شهردار قزوین ادامه داد: اقدامات در مناطق جنوب شهر ادامه دار خواهد بود و در آینده نزدیک یک استخر هم در این منطقه افتتاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تئاتر شهر هم پروژه بعدی است بزودی به بهره‌برداری می‌رسد و قزوین ششمین استان دارای تئاتر شهر خواهد بود.

وی عنوان کرد: شهردار نباید سیاسی باشد، باید به مسایل مالی مردم وفادار باشد، این پروژه از عوارض شهرداری ساخته شده و برای ابر پروژه هم یک‌هزار میلیارد هزینه شده که از عوارض دریافت شده از مردم شهر ساخته شده است.

شهردار قزوین ادامه داد: در هر استانی که به اختلافات دامن زده شده باعث شده مسایل شهر عقب بیفتد، مسئولین می‌آیند و می‌روند.

صباغی اظهار کرد: مردم امروز به شادابی نیاز دارند، می‌خواهند اوقات مفرح داشته باشند و باید محیط‌های سالم و تفرج‌گاه‌ها را افزایش دهیم و همه دست به دست هم داده‌اند و قول می‌دهم تا جایی که نفس داریم تلاش کنیم، حق مردم قزوین خیلی بیشتر از این‌ها است و کلنگ پارک خانواده ۱۸ هکتاری بزودی به زمین زده می‌شود.

وی اضافه کرد: در منطقه مینودر حدود سه هکتار به پارک بانوان افزوده می‌شود و این پارک چهارمین پارک بانوان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز