خبرگزاری کار ایران

ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه ای در چهار محال و بختیاری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۷۲

مدیر جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری از افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه،تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل وگیاهان زینتی در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا حسین برزگر در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: استان چهارمحال وبختیاری یکی از استان‌های پیشرو است که نمایشگاه تولیدات گلخانه‌ای و گل وگیاهان زینتی را به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب تولیدکنندگان گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی و پیمانکاران سازه‌های گلخانه‌ای افزود: از 20 استان از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کردند.

برزگر خاطر نشان کرد: عرضه انواع گل‌های زینتی و آپارتمانی، معرفی محصولات گلخانه‌ای به مردم و بهبود فرهنگ استفاده از گل وگیاه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان چهار و بختیاری گفت: صنعت گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی از قابلیت‌های بالقوه فراوان در درآمدزایی و ایجاد اشتغال برخوردار است، برای بهره‌گیری از فرصت‌های مثال‌زدنی در صنعت گل و گیاه باید به علم و فناوری روز مجهز شویم.

وی ادامه داد: محصولات گلخانه ای وگل و گیاهان زینتی از اهمیت بسیار زیادی در حوزه صادرات برخوردار است، بنابراین اگر سرمایه‌گذاری درست و حمایت‌های کافی در این عرصه انجام شود، به یقین می‌توان به درآمد خوبی در حوزه گلخانه و گیاهان زینتی دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۶الی ۲۲ شب ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز