خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید لرستان:

کمر همّت را برای توسعه لرستان بسته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۸

کمر همّت را برای توسعه لرستان بسته‌ام وی با بیان اینکه خواسته اصلی مردم لرستان توسعه، و ایجاد اشتغال است گفت: از همه مسئولان و دست‌آندرکاران درخواست کمک ویاری را دارم

استاندار جدید لرستان با بیان اینکه خواسته اصلی مردم لرستان توسعه، و ایجاد اشتغال است گفت: از همه مسئولان و دست‌آندرکاران درخواست کمک و یاری را دارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: از اعتماد دولت به اینجانب کمال تشکر را دارم و امیدوارم با خدمت خالصانه خود پاسخگوی این اعتماد باشم.

با بیان اینکه نخستین اولویت ما باید جذب سرمایه‌گذاران جهت ایجاد اشتغال در استان باشد، گفت: باید برای سرمایه‌گذارانی که مایل هستند در لرستان سرمایه‌گذاری کنند همانند مجاهدان فی‌سبیل‌الله و زائران حرم بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه به استقبال آن‌ها برویم و حضور آن‌ها را اجر بنهیم.
وی در ادامه گفت: کمر همّت را برای توسعه لرستان بسته‌ام.

وی ادامه داد: من با چالش‎‌ها، تهدید‌ها، فرصت‎‌ها و… استان آگاه و آشنا هستم و می‌‎دانم که در استان می‌‎شود تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

بازوند اضافه کرد: خواست و مطالبه مردم لرستان توسعه، پیشرفت، سرمایه‎گذاری و ایجاد اشتغال در استان است، زندگی بهتر حق این مردم است.

استاندار جدید لرستان بیان کرد: باید برای سرمایه‎گذارانی که هدفشان ایجاد اشتغال است همانند ورود مجاهدان به شهر‌ها استقبال کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: بنده کمر همت خود را بسته‎ام و در این راه فردی عمل‎گرا هستم و از تمام کسانی که برای سربلندی این مردم گام بردارند، مساعدت می‌‎طلبم.

وی اظهار کرد: از حضرت امیرالمؤمنین و سیدالشهدا خاضعانه خواهش دارم که از درگاه الهی به من عنایت داده شود تا بتوانم به مردم خدمتی برسانم و گرهی بگشایم.

بازوند ادامه داد: همه باید در دولت تدبیر و امید برای نشاط مردم به جد تلاش کنیم.

استاندار جدید لرستان در پایان از دهمرده تشکر و برای رهبر معظم انقلاب هم آرزوی طول عمر داشت و گفت: از خداوند می‌‎خواهم که به این دولت کریمه توفیق دهد تا بتواند در جهت خدمت خدمت به مردم بکوشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز